Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Παραγγελία, μεταφορικά, πληρωμή


Πώς μπορώ να παραγγείλω;


Ηλεκτρονικά
: Καταχωρείς την παραγγελία σου στο www.spitishop.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσεις πανεύκολα την παραγγελία σου, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σου είτε θα σε περιμένει να την παραλάβεις σε κάποιο από τα καταστήματά μας (Αρκαδίας 25 Περιστέρι και Μεσογείων 405 Αγία Παρασκευή).
Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις τους κωδικούς που σε ενδιαφέρουν με mail στο [email protected] ή στο Facebook Messenger. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σου (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.) (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00).

Τηλεφωνικά
: Σημείωσε τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και τηλεφώνησέ μας στο 210 5775004. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σου απορία και θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σου (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00).

Στα καταστήματά μας: Αν μένεις στην Αθήνα, θα χαρούμε πολύ να σε γνωρίσουμε από κοντά και να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις τα προϊόντα που αναζητάς, σε ένα από τα δύο καταστήματά μας: Αρκαδίας 25 στο Περιστέρι και Μεσογείων 405 στην Αγία Παρασκευή (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο: 09.00-17.00, Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 09.00-21.00).

Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;


Στη σελίδα κάθε προϊόντος σημειώνεται με πράσινα γράμματα ο χρόνος αποστολής, καθώς δεν έχουν όλα τα προϊόντα τον ίδιο χρόνο αποστολής.

Αν έχεις παραγγείλει πάνω από ένα προϊόντα τότε η παραγγελία σου θα αποσταλεί στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο αποστολής. Σε περίπτωση που επείγεσαι να παραλάβεις κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να προχωρήσουμε σε τμηματική παράδοση. Αν πάλι επείγεσαι συνολικά την παραγγελία σου, επίλεξε την ενότητα «Άμεσα διαθέσιμα» ώστε να διαλέξεις κάποιο από τα προϊόντα που μπορούν να αποσταλούν άμεσα (δηλαδή ή την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με το πότε έκανες την παραγγελία σου). Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείς με μήνυμα στο κινητό σου, μόλις η παραγγελία σου παραδοθεί στην εταιρεία courier.

Κάνετε αποστολές παραγγελιών στην Κύπρο;


To Spitishop αναλαμβάνει αποστολές στην Κύπρο με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης 7-11 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας.

Πρόσθεσε τα προϊόντα που θέλεις στο καλάθι σου και στο check out επίλεξε σαν χώρα αποστολής την Κύπρο. Στη συνέχεια το site θα σου υπολογίσει αυτόματα το κόστος παραγγελίας και μεταφορικών, το οποίο θα πρέπει να εξοφληθεί πριν την αποστολή, με πληρωμή μέσω κάρτας ή paypal ή τραπεζικού εμβάσματός.

Κάνετε αποστολές παραγγελιών στο εξωτερικό;


Για την ώρα οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Μπορώ να ζητήσω το προϊόν/τα προϊόντα μου σε συσκευασία δώρου;


Μπορείς να επιλέξεις το πεδίο «δώρο» κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσής της παραγγελίας σου κι εμείς θα σου στείλουμε -άνευ χρέωσης- χάρτινη τσάντα με την επωνυμία Spitishop, κάρτα αλλαγής και κορδέλα για να ετοιμάσεις το δώρο σου. Ο λόγος που δεν αποστέλλουμε ποτέ έτοιμα συσκευασμένα τα δώρα είναι α) για να μπορέσεις να δεις από κοντά το προϊόν που παρήγγειλες και β) επειδή υπάρχει κίνδυνος φθοράς της συσκευασίας κατά τη μεταφορά της με την εταιρεία courier. Για την ώρα οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;


Αν αλλάξεις γνώμη και θελήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου, θα μας διευκόλυνε πολύ να μας ενημερώσεις το συντομότερο δυνατόν με έναν από τους τρόπους που μπορείς να βρεις στη σελίδα επικοινωνίας.

Πώς αποστέλλονται/παραδίδονται οι παραγγελίες;


Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρίες ταχυμεταφορών και πιο συγκεκριμένα με ΕΛΤΑ courier, Courier Center (Αττική) και Speedex. Σε περίπτωση που σε εξυπηρετεί καλύτερα κάποια από τις 3 εταιρείες, μπορείς να μας το σημειώσεις στα σχόλια της παραγγελίας σου. Σε παραγγελίες μεγάλου όγκου ή βάρους όπως σε περιπτώσεις επαγγελματικού εξοπλισμού, χαλιών ή επίπλων, η αποστολή των παραγγελιών γίνεται με μεταφορική εταιρεία ή πρακτορείο επιλογής του πελάτη. Δες όλες τις σχετικές πληροφορίες εδώ.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;


Για παραγγελίες άνω των 59 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα και η αντικαταβολή είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 59 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα είναι 3 ευρώ και η αντικαταβολή 2 ευρώ επιπλέον.
Προϊόντα που παραδίδονται με μεταφορική εταιρεία το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται στα 9 ή 15 ευρώ ανάλογα τον όγκο και το βάρος των προϊόντων.


Αν μένεις στην Αθήνα, μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου από τα καταστήματά μας στο Περιστέρι ή την Αγία Παρασκευή ώστε να μην επιβαρυνθείς με μεταφορικά έξοδα. Εξαιρούνται τα προϊόντα με σήμανση "Αποστέλλονται με Μεταφορική".

Γιατί πληρώνω μεταφορικά;


Τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής αφορούν την αμοιβή της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας courier για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες της.

Τα έξοδα αντικαταβολής μπορείς να τα αποφύγεις επιλέγοντας κάποιον από της υπόλοιπους τρόπους πληρωμής π.χ. πληρωμή στο κατάστημα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα ή Paypal.

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;


Θα δεις όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής εδώ.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;


Προκειμένου να ολοκληρώσεις την αγορά σου πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείσαι στον ασφαλή ιστοχώρο του winbank PayCenter της τράπεζας Πειραιώς , όπου και πληκτρολογείς τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας. Τα στοιχεία αυτά δεν αποστέλλονται πίσω στο spitishop.gr. Η συναλλαγή σου και τα στοιχεία της κάρτας σου διασφαλίζονται από την τράπεζα Πειραιώς.

Μπορώ να πληρώσω, μέσω πιστωτικής κάρτας, με άτοκες δόσεις;


Η εξόφληση των αγορών σας μπορεί να γίνει με μετρητά ή με τη χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας. Για αγορές άνω των 100€ μπορούν να γίνουν έως και 6 άτοκες δόσεις.

Καταστήματα


Πού βρίσκονται τα φυσικά σας καταστήματα;


Τα καταστήματά μας βρίσκονται στο Περιστέρι (Αρκαδίας 25, πολύ κοντά στη στάση μετρό του Αγ. Αντωνίου) και στην Αγία Παρασκευή (Λεωφ. Μεσογείων 405, στο ρεύμα προς Αθήνα). Αν σε εξυπηρετούν οι περιοχές και μας επισκεφτείς, θα δεις από κοντά ένα μεγάλο μέρος της συλλογής μας σε λευκά είδη και είδη διακόσμησης, τα οποία ανανεώνονται σχεδόν καθημερινά. Επίσης, μπορείς να παραλάβεις σε όποιο κατάστημα σε εξυπηρετεί την παραγγελία σου ώστε να μην επιβαρυνθείς με μεταφορικά έξοδα.

Πώς μπορώ να μάθω σε ποιο κατάστημα είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν;


Στη σελίδα κάθε προϊόντος, κάτω από το κουμπί «στο καλάθι» υπάρχει το πλαίσιο «Διαθεσιμότητα καταστημάτων». Πατώντας σε αυτό, εμφανίζεται η διαθεσιμότητα του προϊόντος σε κάθε μας κατάστημα. Αν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, μπορείς να το παραλάβεις από το κατάστημά μας κατόπιν παραγγελίας. Μπορείς επίσης να μας ζητήσεις να σου φέρουμε σε κάποιο από τα καταστήματά μας, οποιοδήποτε προϊόν σημειώνεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ως προϊόν με «άμεση αποστολή», καθώς αυτό σημαίνει πως βρίσκεται στην κεντρική μας αποθήκη.

Έχετε ίδιες τιμές στα καταστήματα με το e-shop;


Οι τιμές μας είναι οι ίδιες τόσο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα όσο και στα φυσικά μας καταστήματα.

Επιστροφές προϊόντων


Μπορώ να επιστρέψω αυτό που αγόρασα;


Έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις την παραγγελία σου ή να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. Θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;


Ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Δες όλες τις λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής εδώ

Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες; Επικοινώνησε μαζί μας στο 210 57 75 004