Πολιτική επιστροφών προϊόντων
Στο Spitishop θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.
Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:
Γενικοί όροι
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
- Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Spitishop και να έχει όλα τα ταμπελάκια του καθώς και άθικτη τη συσκευασία του.
- Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Ειδικότερα:
Για λευκά είδη και είδη ένδυσης/υπόδησης (κατηγορία Loungewear) το προϊόν πρέπει:
- να μην έχει πλυθεί
- να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (έπιπλα, βρεφικά είδη, φωτιστικά κ.λπ.), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος.
Επίσης, μη δοκιμάσετε να συναρμολογήσετε το είδος αν τυχόν δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία οι σχετικές οδηγίες συναρμολόγησης.
Για τις ταπετσαρίες είναι απαραίτητο να μην έχει καταστραφεί ο συνοδευτικός κύλινδρος συσκευασίας (εφόσον διατίθεται από τον κατασκευαστή) και να μην έχει ανοιχτεί η νάιλον συσκευασία τους καθώς τα χρώματα και η υφή τους είναι εμφανή και κάτω από το προστατευτικό φιλμ.
Τέλος, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για λόγους υγιεινής σε:
- μαξιλάρια
- βρεφικά είδη όπως μπιμπερό, πιπίλες, θηλές, μασητικά και είδη οδοντοφυΐας
- καπάκια τουαλέτας
Διαδικασία επιστροφής
- Επικοινωνία: Επικοινωνήστε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Ελαττωματικά προϊόντα: Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, στείλτε μας φωτογραφία του στο [email protected] για να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής με την κατασκευάστρια εταιρεία.
- Συσκευασία: Συσκευάστε το προϊόν έτσι ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Έντυπο Επιστροφής: Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και επισυνάψτε το στο δέμα. Αν δεν το έχετε, κατεβάστε το εδώ και στείλτε το στο [email protected]
- Αποστολή Δέματος:
Αν παραλάβατε με Courier ή από κατάστημα Spitishop: Στείλτε το με ΕΛΤΑ Courier, χρέωση παραλήπτη (Η μετέπειτα χρέωση για επιστροφή λόγω υπαναχώρησης είναι 5€ ανεξαρτήτως όγκου προϊόντος).
Αν παραλάβατε με μεταφορική εταιρεία: Επικοινωνήστε με την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση. (Η μετέπειτα χρέωση για επιστροφή λόγω υπαναχώρησης είναι 9€ ή 15€, ανάλογα με το μέγεθος του προϊόντος).
Αν παραλάβατε μέσω Box Now: Κάντε την επιστροφή σε θυρίδα Box Now, επιλέγοντας το κατάλληλο μέγεθος ανάλογα με το προϊόν (Μικρό, Μεσαίο, Μεγάλο). Δείτε αναλυτικές οδηγίες εδώ. (Η μετέπειτα χρέωση για επιστροφή λόγω υπαναχώρησης είναι 5€ ανεξαρτήτως όγκου προϊόντος).
- Επιστροφή με δική σας χρέωση: Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή με δικά σας έξοδα (για επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης, τα έξοδα βαρύνουν τον πελάτη).
- Διεύθυνση αποστολής: Στείλτε το δέμα στο SPITISHOP-Τμήμα Επιστροφών, Θέση Λάκκα Κάτσαρη, 19300, Ασπρόπυργος.
Χρόνος Επεξεργασίας Επιστροφής: Η διαδικασία επιστροφής διαρκεί περίπου 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του δέματος.
Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε μας στο 210-5775004.
Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage