Klarna

 
Με την Klarna μπορείτε να κάνετε αγορές τώρα και
να πληρώσετε αργότερα, με τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα.
 

Πώς λειτουργεί

Βήμα #1
Προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι

Βήμα #2
Βλέπετε τις λεπτομέρειες του χρονοδιαγράμματος πληρωμών σας

Βήμα #3
Ολοκληρώνετε την αγορά

 

Πιο έξυπνες αγορές.
Όχι πιο πολύπλοκες.

Με την πολιτική προστασίας αγοραστών της Klarna είστε καλυμμένοι.
Κάθε συναλλαγή σας είναι ασφαλής και σίγουρη.

 

 Σχετικά με την Klarna

 Η Klarna κάνει τις αγορές σας smooth.
 Σας βοηθούμε να αποκτήσετε αυτό που σας αρέσει σήμερα αλλά
με περισσότερο χρόνο για την πληρωμή.
Βρείτε διαθέσιμο τον τρόπο πληρωμής με Klarna
για αγορές άνω των 35€.

 
 

Συχνές Ερωτήσεις

 

Η Klarna στο Spitishop

Τι είναι η Klarna;

Η Klarna δίνει τη δυνατότητα να κάνεις αγορές με άτοκες δόσεις χωρίς να χρειάζεσαι απαραίτητα πιστωτική κάρτα, χρησιμοποιώντας απλά την χρεωστική σου!

Η Klarna ιδρύθηκε το 2005 στη Σουηδία. Εμπνεόμενη από το μεγάλο boom των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Σουηδική αγορά, σκοπός της Klarna ήταν να διευκολύνει τους καταναλωτές να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Μέσα σε αυτά τα 17 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από τότε, η τεχνολογία, η επιρροή και οι δυνατότητες της Klarna έχουν εξελιχθεί, ωστόσο ο αρχικός σκοπός είναι και παραμένει ο ίδιος. Η διευκόλυνση των ηλεκτρονικών αγορών.

Έχει χαρακτηριστεί ως η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών, που παρέχει πιο έξυπνες και ευέλικτες λύσεις αγορών σε 90 εκατομμύρια ενεργούς καταναλωτές και πάνω από 250.000 εμπόρους σε 17 χώρες.

Είναι ασφαλείς οι αγορές με την Klarna;

Χρησιμοποιούνται τα υψηλότερα πρότυπα για να σας προσφέρουμε προστασία των δεδομένων σας και των προσωπικών σας πληροφοριών.

  • Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με ασφάλεια
  • Δεν μεταβιβάζονται ούτε διατηρούνται πληροφορίες από το κατάστημα
  • Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών συνδέσεων ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας
  • Μπορείτε να αφαιρέσετε τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας ή την κάρτα σας ανά πάσα στιγμή

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο που διαχειρίζετε η Klarna τις προσωπικές σας πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της.

Ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies της για πληροφορίες σχετικά για το πώς χρησιμοποιούν τα cookies και τη δυνατότητα που έχετε να επιλέξετε το πώς θα τα χρησιμοποιείτε.

Μπορώ να κάνω πολλαπλές παραγγελίες με την Klarna;

Ναι. Δεν υπάρχει καθορισμένο όριο για το πόσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με την Klarna. Ωστόσο, η απόφαση έγκρισης κατά τις αγορές με την Klarna εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:

  • Το πιστωτικό σας ιστορικό με την Klarna
  • Τυχόν εκκρεμή χρέη και απλήρωτες παραγγελίες με την Klarna
  • Το ποσό της παραγγελίας στο καλάθι των αγορών σας
  • Τις πληροφορίες από τον εξωτερικό πιστωτικό έλεγχο

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Πρέπει να πληρώσω;

Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέχρι να λάβετε όλα τα είδη που έχετε παραγγείλει.

Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία σας και η προθεσμία πλησιάζει, σας ζητούμε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:

  1. Παρακολουθήστε την παράδοσή σας
    Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
  2. Επικοινωνήστε με το κατάστημα
    Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες αποστολής ή η παράδοση έχει καθυστερήσει, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα. Μόνο το κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε την αποστολή ή πιθανόν να αντικαταστήσει την παραγγελία σας αν χάθηκε στο ταχυδρομείο.
  3. Ενημερώστε μας ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας
    Όσο προσπαθείτε να βρείτε μια λύση με το κατάστημα, διασφαλίστε ότι δεν θα παραλείψετε καμία πληρωμή, κάνοντας σύνδεση στο My Klarna και ενημερώνοντάς μας ότι εξακολουθείτε να περιμένετε την παράδοσή σας. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Καλύπτεστε από την πολιτική Προστασίας Καταναλωτών της Klarna.
  4. Ελέγξτε την ενότητα My Klarna για ενημερώσεις
    Μόλις αναφέρετε το πρόβλημά σας, οι πληρωμές σας θα τεθούν σε παύση μέχρι να βρείτε μια λύση με το κατάστημα. Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας θα προσαρμοστεί αναλόγως όταν το κατάστημα ενημερώσει την παραγγελία σας.
  5. Έχετε στο νου σας τα email και τις ειδοποιήσεις σας
    Αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί ενημερώσεις στην παραγγελία σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δώσετε επιπλέον πληροφορίες για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε και να ξεκινήσουμε μια διερευνητική διαδικασία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύσετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.

Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθήστε επίσης τα παραπάνω βήματα, αν λάβατε μόνο μέρος της παραγγελίας σας.

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

Οι παραδόσεις υπόκεινται στις υπηρεσίες παράδοσης του καταστήματος, γι’ αυτό ελέγξτε τον ιστότοπο του καταστήματος για πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές αποστολής του. Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

Όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με τις πληροφορίες παρακολούθησης και αποστολής της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε πληροφορίες αποστολής, επικοινωνήστε με το κατάστημα για να λάβετε ενημερώσεις για την παράδοση της παραγγελίας σας.

Χρήσιμες πληροφορίες: Αφού υποβάλετε μια παραγγελία στον ιστότοπο του καταστήματος, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες για να επεξεργαστεί το κατάστημα την παραγγελία σας. Αν θέλετε να μάθετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα.

Εξακολουθείτε να περιμένετε την παραγγελία σας;

Αν η παραγγελία σας δεν φτάσει στα χέρια σας, ενημερώστε μας κάνοντας σύνδεση στη σελίδα My Klarna. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Τη στιγμή που κάνετε αναφορά ενός προβλήματος, οι πληρωμές σας τίθενται σε παύση. Αυτό σας προσφέρει επιπλέον χρόνο για να βρείτε λύση με το κατάστημα.

Πώς ακυρώνω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  1. Επικοινωνήστε με το κατάστημα
    Επικοινωνήστε με το κατάστημα απευθείας για να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Ακολουθείτε πάντα την πολιτική ακυρώσεων του καταστήματος. Ως πάροχος πληρωμών, δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.
  2. Περιμένετε την επιβεβαίωση του καταστήματος
    Θα ακυρώσουμε την πληρωμή σας αναλόγως και θα κάνουμε επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε πληρωθέν ποσό, όταν το κατάστημα επιβεβαιώσει την ακύρωση.
  3. Ελέγξτε για ενημερώσεις στην εφαρμογή Klarna
    Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στην ενότητα Παραγγελίες στην εφαρμογή Klarna.
  4. Λήψη της επιστροφής χρημάτων
    Οι χρόνοι επεξεργασίας των επιστροφών χρημάτων διαφέρουν και μπορεί να χρειαστούν έως και 14 ημέρες, ανάλογα με το χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα. Αν έχουν περάσει 14 ημέρες από τη στιγμή που το κατάστημα επιβεβαίωσε την ακύρωσή σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, συνομιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας έχοντας μαζί σας την επιβεβαίωση της ακύρωσης.

Πώς κάνω επιστροφή της παραγγελίας μου;

Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής του καταστήματος και στη συνέχεια ενημερώστε μας ποιά προϊόντα έχετε επιστρέψει υποβάλλοντας ένα αίτημα επιστροφής στην εφαρμογή:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πηγαίνετε στην ενότητα Όλες οι αγορές και επιλέξτε την αγορά, ή τα προϊόντα, που θέλετε να επιστρέψετε
  3. Πατήστε Αίτημα επιστροφής

Προσοχή: αν αργότερα θέλετε να επιστρέψετε περισσότερα προϊόντα από αυτά που δηλώσατε αρχικά στην εφαρμογή, μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε το κατάστημα ώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας να ενημερωθούν από το κατάστημα.

Αποθηκεύστε τις πληροφορίες παρακολούθησης

Υποβάλετε τα στοιχεία επιστροφής οποιαδήποτε στιγμή στο app – ακολουθήστε τις εντολές για να εισαγάγετε τα στοιχεία παρακολούθησης & την ημερομηνία που κάνατε την επιστροφή. Αν μετά από 21 ημέρες η επιστροφή σας δεν έχει καταχωρηθεί σωστά από το κατάστημα, μπορούμε πάντα να σας προσφέρουμε υποστήριξη αν μας παρέχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες παρακολούθησης.

Φροντίστε να διατηρείτε πάντα αντίγραφα της αλληλογραφίας σας ή αποδείξεις των προσπαθειών επικοινωνίας με το κατάστημα.

Προϊόντα που παραγγείλατε online επιστράφηκαν στο φυσικό κατάστημα

Αν έχετε κάνει επιστροφή προϊόντων που παραγγείλατε online στο φυσικό κατάστημα, κρατήστε την απόδειξη της επιστροφής μέχρι η επιστροφή σας να καταχωρηθεί.

Όταν το κατάστημα αναπροσαρμόσει το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας με την Klarna, θα σας ειδοποιήσουμε και θα σας στείλουμε email με το νέο υπόλοιπο. Το πώς η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία εξαρτάται από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε. Αν έχετε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής σας ή της καταλληλότητάς σας για επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα.

Χρήσιμες πληροφορίες:

  • Αν λάβετε πίστωση από το κατάστημα, για παράδειγμα, δωροκάρτα, οι πληρωμές σας στην Klarna παραμένουν οφειλόμενες.
  • Λάβετε υπόψη ότι η Klarna διαχειρίζεται μόνο την πληρωμή σας ενώ το κατάστημα είναι υπεύθυνο για όλα τα άλλα θέματα που αφορούν την παραγγελία σας.

Λογαριασμός & Ρυθμίσεις Klarna

Πώς πραγματοποιώ σύνδεση στο λογαριασμό μου στη Klarna;

Για να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Klarna

  1. Ανοίξτε την εφαρμογή Klarna ή μεταβείτε στην επιλογή Ιδιωτική σύνδεση
  2. Καταχωρήστε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό τηλεφώνου που σχετίζεται με τις αγορές σας μέσω Klarna
  3. Πατήστε Επιβεβαίωση και Συνέχεια
  4. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο σύνδεσης ή ένα μήνυμα κειμένου με έναν 6ψήφιο κωδικό επαλήθευσης
  5. Ανοίξτε τον σύνδεσμο σύνδεσης στην ίδια συσκευή ή καταχωρίστε τον κωδικό στην εφαρμογή για να συνδεθείτε

Χρήσιμες πληροφορίες: Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Klarna, θα χρειαστεί να επαληθεύσετε το email και τον αριθμό τηλεφώνου σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο σύνδεσής σας.

Για να ενεργοποιήσετε το Face ID/Touch ID ή την επαλήθευση με κωδικό PIN

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πλοηγηθείτε στις Ρυθμίσεις και επιλέξτε Face ID/Touch ID και PIN
  3. Κάντε εναλλαγή μεταξύ του Face ID/Touch ID ή του PIN και ολοκληρώστε τα βήματα ρύθμισης

Χρεώνει η Klarna κάποια ετήσια χρέωση;

Δεν υπάρχει ετήσια χρέωση για τη χρήση της Klarna. Ωστόσο, ορισμένες υπηρεσίες και επιλογές πληρωμής μπορεί να σας επιβαρύνουν με επιπλέον κόστος.

Δεν υπάρχουν χρεώσεις όταν χρησιμοποιείτε:

  • Την εφαρμογή Klarna
  • Πληρωμή σε 3 δόσεις
  • Επιλέγετε να παρατείνετε την προθεσμία σας

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την Klarna;

Για να είστε κατάλληλος/η για να χρησιμοποιήσετε την Klarna πρέπει:

    • Να είστε κάτοικος Ελλάδας
    • Να είστε τουλάχιστον 18 ετών
    • Να έχετε μια έγκυρη τραπεζική κάρτα
    • Να έχετε θετικό πιστωτικό ιστορικό
    • Να μπορείτε να λάβετε κωδικούς επαλήθευσης μέσω μηνύματος

Έλαβα ένα μήνυμα σφάλματος ενώ προσπαθούσα να πληρώσω, τι μπορώ να κάνω;

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημά σας, αν η πληρωμή σας απέτυχε ή λάβατε ένα μήνυμα σφάλματος στην εφαρμογή.

Μη έγκυρη κάρτα

Πρώτα, ελέγξτε αν η συνδεδεμένη κάρτα σας έχει λήξει ή αν έχει αποκλειστεί ή παγώσει. Συνδεθείτε στην εφαρμογή για να ενημερώσετε ή να αλλάξετε τα στοιχεία της συνδεδεμένης σας κάρτας:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πατήστε Αγορές και επιλέξτε την παραγγελία σας
  3. Επιλέξτε Αλλαγή κάρτας

Τεχνικό σφάλμα

Αν σας εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος κατά την προσπάθεια πραγματοποίησης πληρωμής στην εφαρμογή, εξετάστε τα εξής:

  • Ελέγξτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής
  • Κάντε εκκαθάριση των cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σας
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείτε περιορισμένο ή αποκλεισμένο δίκτυο (όπως μια σύνδεση της εργασίας σας)
  • Ελέγξτε ότι έχετε επαρκή διαθέσιμα κεφάλαια για να καλύψετε την πληρωμή

Αποτυχημένη επαλήθευση ταυτότητας δύο παραγόντων

Αν το ίδρυμα έκδοσης της κάρτας σας σάς ζητήσει να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας για μια πληρωμή Klarna, βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις εντολές που θα σας ανακατευθύνουν στην έγκριση της πληρωμής.
Αν δεν ακολουθήσετε τις εντολές της επαλήθευσης δύο παραγόντων, θα λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος και δεν θα μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά – γι’ αυτό, προσπαθήστε να υποβάλετε ξανά την παραγγελία ακολουθώντας τις εντολές.

Ανεπαρκές υπόλοιπο

Αν δεν μπορέσουμε να συλλέξουμε την πληρωμή στην προγραμματισμένη ημερομηνία, θα προσπαθήσουμε ξανά. Γι’ αυτό διασφαλίστε ότι η συνδεδεμένη κάρτα σας είναι ενημερωμένη και ότι υπάρχει διαθέσιμο επαρκές υπόλοιπο για την προγραμματισμένη πληρωμή.

Χρήσιμες πληροφορίες: Αν η πληρωμή σας αποτύχει, θα σας αποσταλεί ένα email με πληροφορίες για το πώς να συνεχίσετε τις πληρωμές.

Γιατί δεν εγκρίθηκε η παραγγελία μου από την Klarna;

Η Klarna δεν εγκρίνει το 100% όλων των παραγγελιών και στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε τις υπεύθυνες, δεοντολογικές και σοβαρές συνήθειες δαπανών.

Κατανοούμε ότι μπορεί να είναι ενοχλητικό να απορρίπτεται μια παραγγελία σας, ενώ έχετε πάρει έγκριση στο παρελθόν. Ωστόσο, η διαδικασία έγκρισής μας βοηθά την Klarna να προσφέρει τις υπηρεσίες της υπεύθυνα στους πελάτες.

Λάβετε υπόψη ότι η εξυπηρέτηση πελατών μας δεν είναι σε θέση να αλλάξει την αυτοματοποιημένη έκβαση της απόφασης έγκρισης.

Πώς μπορώ να αυξήσω την καταλληλότητά μου;

  • Το χρονικό διάστημα που έχετε υπάρξει πελάτης της Klarna μπορεί να αυξήσει το όριό σας. Ένα καλό ιστορικό πληρωμών με την Klarna μπορεί να βελτιώσει τις πιθανότητες να εγκριθείτε
  • Αν εξακολουθείτε να έχετε υπόλοιπο σε μη πληρωμένες παραγγελίες, θα ήταν καλό να τις αποπληρώσετε για να αυξήσετε το όριο δαπανών σας
  • Το συνολικό ποσό στο καλάθι αγορών μπορεί να είναι πολύ υψηλό, γι’ αυτό προσπαθήστε να αφαιρέσετε είδη και προσπαθήστε ξανά

Χρήσιμες πληροφορίες:

  • Κάθε παραγγελία είναι μια νέα απόφαση, οπότε μια απόρριψη δεν σημαίνει ότι οι μελλοντικές σας παραγγελίες θα απορρίπτονται πάντα
  • Η απόρριψη δεν επηρεάζει αρνητικά την πιστοληπτική σας ικανότητα
  • Η προσπάθεια εκτέλεσης πολλών παραγγελιών σε σύντομο χρονικό διάστημα ενδέχεται να οδηγήσει σε απόρριψη (πρόληψη απάτης)
  • Η απόφαση έγκρισης δεν βασίζεται αποκλειστικά στην πιστοληπτική ικανότητα, αλλά μάλλον σε πολλαπλά εσωτερικά σημεία δεδομένων, όπως το ιστορικό προηγούμενων πληρωμών

Πού μπορώ να βρω το χρονοδιάγραμμα πληρωμών μου;

Για να προβάλετε όλα τα χρονοδιαγράμματα πληρωμών σας:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πατήστε Πληρωμές για να δείτε τις παραγγελίες σας
  3. Επιλέξτε μια παραγγελία για να δείτε το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας

Θα σας αποστείλουμε επίσης ένα email με το χρονοδιάγραμμα πληρωμών, όταν το κατάστημα αποστείλει την παραγγελία σας. Αν δεν δείτε ένα email από την Klarna στα εισερχόμενά σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα.

Εξακολουθώ να μην βρίσκω το χρονοδιάγραμμα πληρωμών μου

Αν δεν βρείτε την παραγγελία που ψάχνετε στην εφαρμογή:

  • Επαληθεύστε ότι έχετε συνδεθεί με την ίδια διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για να υποβάλετε την παραγγελία
  • Ελέγξτε ότι λάβατε το email επιβεβαίωσης από το κατάστημα και συνδεθείτε με αυτό το συνδεδεμένο email
  • Συνομιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να αλλάξουμε τη διεύθυνση email που είναι συνδεδεμένη με την παραγγελία

Συστήνουμε να χρησιμοποιείτε πάντα την ίδια διεύθυνση email όταν κάνετε αγορές με την Klarna.

Χρήσιμες πληροφορίες: Αν υποβάλετε μια παραγγελία κάνοντας σύνδεση με το Apple ID με μια κρυφή διεύθυνση email, δεν θα μπορείτε να δείτε την παραγγελία στην εφαρμογή καθώς είναι συνδεδεμένη με μια τυχαία διεύθυνση email. Συνομιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να αλλάξετε τη διεύθυνση email που σχετίζεται με την παραγγελία σας.

Πώς μπορώ να κάνω μια πληρωμή;

Οι πληρωμές σας πραγματοποιούνται αυτόματα ως ανάληψη από τη συνδεδεμένη σας κάρτα σύμφωνα με το συμφωνηθέν πρόγραμμα πληρωμής, αλλά μπορείτε να κάνετε πληρωμές νωρίτερα όποτε εσείς επιθυμείτε.

Για να πραγματοποιήσετε μια μη αυτόματη πληρωμή:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πατήστε Πληρωμές και πλοηγηθείτε στην αγορά/κίνηση που θέλετε να πληρώσετε
  3. Πατήστε Επιλογές πληρωμής και ακολουθήστε τις οδηγίες

Χρήσιμες πληροφορίες:

  • Το Apple Pay αποτελεί επίσης μια διαθέσιμη επιλογή πληρωμής στην εφαρμογή.
  • Δεν γίνονται δεκτές προπληρωμένες κάρτες και κάρτες AMEX. Αποδεχόμαστε όλες τις υπόλοιπες κύριες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
  • Δεν μπορείτε να ακυρώσετε μια πληρωμή όσο βρίσκεται υπό επεξεργασία.

Πότε είναι ληξιπρόθεσμη η πληρωμή μου;

Συνδεθείτε στην εφαρμογή για να ελέγξετε πότε είναι πληρωτέα η πληρωμή σας:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
  2. Πατήστε Πληρωμές και επιλέξτε την παραγγελία για τις πληροφορίες πληρωμής

Θα λάβετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω email μόλις το κατάστημα επιβεβαιώσει την παραγγελία σας και θα λάβετε επίσης υπενθυμίσεις πληρωμής μέσω email και στην app.

Χρήσιμες πληροφορίες: Κάντε λήψη της εφαρμογής και ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε καμία ημερομηνία πληρωμής.

    Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια για τη Klarna, μάθετε περισσότερα εδώ.