Customer Care Agent

Το Spitishop, το Nο1 e-shop ειδών σπιτιού στην Ελλάδα και πρόσφατα βραβευμένο ως ένα απ' τα καλύτερα e-shops της Δεκαετίας απ' το θεσμό των E-volution Awards αναζητά Customer Care Agent.

Η θέση εντάσσεται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του Spitishop και αφορά καθημερινή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου,mail και chat με τους πελάτες του e-shop για νέες παραγγελίες, αποστολές, αλλαγές/επιστροφές, διαχείριση τυχόν παραπόνων κλπ.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται περισσότερους από 40.000 επισκέπτες καθημερινά, τους οποίους ξεναγεί ανάμεσα σε 50.000 μοναδικούς κωδικούς για το σπίτι, το παιδί και τον κήπο.


Ο/η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:

Προϋπηρεσία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών e-shop
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας
Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ
Άριστη γνώση Internet
Γνώση ERP

Θα εκτιμηθούν επιπλέον:
Βασικές γνώσεις σε θέματα διακόσμησης σπιτιού
Γνώση αγγλικής γλώσσας

Η εταιρία παρέχει:
Εργασία σε ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον
Ικανοποιητικές απολαβές
Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Είδος Εργασίας:

Πλήρης απασχόληση. Μόνιμη.
Κυλιόμενο ωράριο (8ωρες βάρδιες).
Ωράριο τμήματος εξυπηρέτησης: Καθημερινές 09.00-19.00 Σάββατα 09.00-15.00.

Αποστολή βιογραφικών στο [email protected]