Αχ ταξίδια! Θυμάστε τότε, στο μακρινό πλέον 2019, που μπαίναμε ανέμελοι σε αεροπλάνα, καράβια κι αυτοκίνητα και ανακαλύπταμε τον κόσμο; Τότε που οι μόνοι που χρειαζόταν να ενημερώσουμε για το που πάμε και για ποιο λόγο ήταν ο σκύλος και η γάτα μας και απολαμβάναμε τις διακοπές μας σε μέρη κοντινά ή μακρινά παρέα με τους αγαπημένους μας;

Ε κι εμείς τα θυμόμαστε! Και δεν είμαστε και έτοιμοι να τα ξεχάσουμε κι ας μην μπαίνουμε πλέον σε αεροπλάνα, καράβια κι αυτοκίνητα με τόση ανεμελιά.

Aυτός είναι και ο λόγος που αποφασίσαμε να μετατρέψουμε το σπίτι μας στον προορισμό που θέλουμε να πάμε και ξέρετε κάτι; Πέτυχε! Γι’ αυτό λοιπόν θα το μοιραστούμε και μ’ εσάς κι ελπίζουμε να έχετε το ίδιο ευχάριστο ταξίδι!

Για αρχή, αποφασίστε τον προορισμό σας! Εμείς, θέλοντας να αποφορτιστούμε από το στρες και την ένταση της καθημερινότητας, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε ένα yoga retreat. Να λοιπόν πως το πετύχαμε:

Η προετοιμασία

Κοιμηθήκαμε ακριβώς όπως στρώσαμε!

Όπως κάθε πολυτελές θέρετρο έτσι και το δικό μας έχει υπέροχα ολόλευκα κρεβάτια. Το λευκό φαίνεται πιο καθαρό, ενώ παράλληλα αντέχει περισσότερο στις πλύσεις και δεν ξεβάφει. Στρώσαμε λοιπόν τα καλύτερα λευκά μας βαμβακοσατέν σεντόνια (και τα απλά βαμβακερά θα μπορούσαν να ταιριάξουν αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την αίσθηση του βαμβακοσατέν κι εμείς αποφασίσαμε να ζήσουμε την εμπειρία στο 100%) και προσθέσαμε το καλύτερο και πιο μαλακό μας σκέπασμα, ένα πουπουλένιο πάπλωμα, για να πετύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή αίσθηση χαλάρωσης και ηρεμίας. Τοποθετήσαμε στο μαξιλάρι πολύ προσεκτικά μερικά σοκολατάκια που κρατηθήκαμε για να μην φάμε εκείνη την ώρα και ετοιμαστήκαμε για έναν υπέροχο ύπνο!

Σετ Σεντόνια White Fabric Stripy White

Είπαμε καληνύχτα στο φως του ήλιου!
Υπάρχει και κάτι άλλο που προσφέρει καταπληκτικό ύπνο εκτός από το μαξιλάρι, το στρώμα και το πάπλωμα. Κι αυτό είναι οι κουρτίνες! Ποιος θα το περίμενε;

Επιλέξαμε κουρτίνες ολικής σκίασης (Blackout) και κοιμηθήκαμε σαν να μην ξημέρωσε ποτέ. Τέρμα τα φώτα του δρόμου και των αυτοκινήτων τα βράδια και το ενοχλητικό φως του ήλιου το ξημέρωμα! Τέρμα το ξύπνημα στις 8 παρά τέταρτο! Μείναμε ξανά στη γλυκιά αγκαλιά του Μορφέα, όπως κάναμε στα 20 μας, σχεδόν ως το μεσημέρι και μπορούμε να σας πούμε πως ξανανιώσαμε λιγάκι! Βρείτε τις δικές σας blackout κουρτίνες εδώ.

Χρησιμοποιήσαμε λίγη τέχνη!
Όπως οι περισσότεροι καλαίσθητοι ταξιδιωτικοί προορισμοί επιλέγουν ιδιαίτερους πίνακες ή έργα τέχνης για να αναδείξουν την προσωπικότητα του χώρου τους ή της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής τους, έτσι κι εμείς, βρήκαμε τις δικές μας ιδιαίτερες αλλά απλές και έξυπνες λύσεις! Για να δώσουμε την αίσθηση της χαλάρωσης στο yoga retreat μας, επιλέξαμε σειρά από κάδρα με inspirational quotes και προσθέσαμε στο χώρο διακοσμητικές προτομές και φιγούρες ζώων που ηρεμούν και ταξιδεύουν το μάτι καθώς και τα απαραίτητα αρωματικά χώρου που ταξιδεύουν τις αισθήσεις. Δεν θέλει κόπο, μόνο φαντασία και μια ματιά στη συλλογή του Spitishop με είδη διακόσμησης!

Επιτραπέζια διακοσμητικά χώρου

Η εμπειρία

Ξεκινήσαμε το 2ήμερό μας με ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος

Το κοκτέιλ καλωσορίσματος στο ίδιο μας το σπίτι ίσως δεν βγάζει και πολύ νόημα αλλά το έχει ανάγκη το σενάριό μας!

Μας καλωσορίσαμε λοιπόν με ένα υπέροχο κοκτέιλ. Για την ακρίβεια, οι μισοί από εμάς που δεν είμαστε δα κι ο Tom Cruise στο Cocktail, τη βγάλαμε με κάποιο έτοιμο από την κάβα ή συνδυάσαμε χυμό ροδάκινου και αφρώδη οίνο για να φτιάξουμε τέλεια Bellinis! Λύσεις υπάρχουν!

Πρωινό στο κρεβάτι

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να μην χρειαστεί να το κουνήσεις ρούπι από το κρεβάτι για να φας το πρωινό σου. Κι όταν λέμε πρωινό, εννοούμε κανονικό πρωινό, όχι τα σοκολατάκια που είχαμε αφήσει πάνω στο μαξιλάρι (που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρόλαβαν ποτέ να δουν το φως του ήλιου). Το κανονικό πρωινό περιλαμβάνει αυγά, τοστ, χυμό και κάτι από την τοπική κουζίνα του ξενοδοχείου σας. Κρουασάν για τη Γαλλία, bagel για την Αμερική, αρνί που ξέμεινε απ το Πάσχα για την Ελλάδα κ.ο.κ.

Το πρωινό στο κρεβάτι είναι πολύ εύκολο. Το δύσκολο είναι να βρείτε κάποιον με την όρεξη να σηκωθεί πριν από εσάς, να φτιάξει πρωινό και σας το φέρει σε έναν δίσκο στο κρεβάτι. Αυτόν δεν θα τον βρείτε στο Spitishop, αλλά τουλάχιστον έχουμε τους δίσκους. Βρείτε τους εδώ.

Εκπληρώσαμε το στόχο μας

Ο λόγος που ξοδέψαμε μια περιουσία σε εισιτήρια και έξοδα ξενοδοχείου για να έρθουμε εδώ (στο σαλόνι μας δηλαδή) ήταν για να χαλαρώσουμε κάνοντας yoga. Κατεβάσαμε λοιπόν ένα yoga app από το playstore (συγκεκριμένα κατεβάσαμε το Down Dog), στρώσαμε το χαλάκι μας, ανάψαμε ένα αρωματικό κερί, κλείσαμε λίγο τις blackout κουρτίνες μας για να φτιάξουμε ατμόσφαιρα και βρήκαμε την κατάλληλη playlist στο youtube για να χαλαρώσουμε και να ξεκινήσουμε! Είναι αλήθεια πως 2 από εμάς δεν έκαναν ποτέ yoga και απλά έκατσαν πάνω στο χαλί πίνοντας Bellini και τρώγοντας σοκολατάκια αλλά εγγυώνται πως η χαλάρωση που ήθελαν επετεύχθη και με το παραπάνω, οπότε δοκιμάστε και αυτό. Αν μη τι άλλο, είναι σοκολατοθεραπεία.

Το μπουρνούζι

Ας μην γελιόμαστε. Ο κυριότερος λόγος που επισκεφτήκαμε το spa είναι επειδή φανταζόμασταν τον εαυτό μας να χαλαρώνει σε μια πολυθρόνα κρατώντας ένα ποτήρι κρασί ή λικέρ, τυλιγμένοι με ένα αφράτο ζεστό μπουρνούζι μετά από ένα χαλαρωτικό καυτό μπάνιο. Και ξέρετε κάτι; Το άξιζε! Κάθε φορά που θα φοράμε αυτό το μπουρνούζι θα σκεφτόμαστε αυτό το φανταστικό διήμερο που περάσαμε στο Yoga Resort που φτιάξαμε μόνοι μας, στο σπίτι μας. Γιατί μπορούμε να ταξιδέψουμε μακριά ακόμα κι αν μένουμε σπίτι.

Η αξιολόγηση

5/5! 10/10! 5 ΑΣΤΕΡΙΑ! Η εμπειρία μας στο Spitimou Yoga Retreat & Spa ™ ήταν φανταστική! Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα και σας προτείνουμε να το επισκεφτείτε πολύ πολύ σύντομα! Εμείς σίγουρα θα ξαναπάμε. Ίσως το απόγευμα, ίσως αύριο το πρωί. Έτσι κι αλλιώς πλέον πάμε όποτε θέλουμε!

Εσείς που σκοπεύετε να ταξιδέψετε; Μήπως θέλετε τη βοήθειά μας; Στείλτε μας στο [email protected] κι εμείς θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να «κλείσετε εισιτήρια» για οποιονδήποτε προορισμό λαχταράτε! Να ταξιδεύετε! Ακόμα κι απ’ το σπίτι!